לעצב את החנות שלכם זו משימה לא פשוטה, מכיוון שכל בחירה עיצובית יכולה להשפיע מאוד על הצלחת החנות.
עיצוב חנות זה לא רק בשביל הכיף, אלא יש לזה השפעות חשובות על התחושה של הלקוחות שלכם בחנות, ומה שישפיע על אם הם ירצו לקנות בחנות שלכם או לא.
בסופו של דבר, עיצוב נכון מעביר את המסר הנכון לגביי סוג המוצרים, איכות המוצרים ומקצועיות החנות שבה הם מבקרים. בכתבה הבאה נדבר על כמה אפשרויות עיצוביות שאתם יכולים להשתמש בהן בחנות שלכם.
עצבו בהתאם לסוג הסחורה שלכם
כשאתם מעצבים את החנות, אתם צריכים לעשות את זה בהקשר של סוג המוצרים שלכם. האם מדובר על מוצרים יוקרתיים? האם מדובר על מוצרים עבור ילדים? האם מדובר על מוצרי ניו אייג'?
לכל סוג קטגוריית מוצרים יש כמה ערכות נושא שאתם יכולים לבחור, למשל אם מדובר על חנות עם צעצועים לילדים, אתם יכולים לעצב בהתאם לסדרת ילדים פופולרית, או עם צבעים שמחים ורעננים שילדים אוהבים.
אם מדובר על חנות יוקרתית, אתם יכולים לבחור בעיצוב שמשתמש בצבעים של זהב, כסף, אפור, על מנת לתת אווירה יוקרתית לחנות שלכם.
לדוגמא, אחת הדרכים הפופולריות – עיצוב בלונים, אתם יכולים לקשט את החנות שלכם עם בלונים בצבעים שמתאימים לסוג המוצרים שלכם, ולאופי קהל היעד שלכם.
בלונים הופכים היכולת שלכם להיות ורסטיילים לממשית, וזה למה אם תכנסו לחנות קמעונאית אתם תראו הרבה פעמים שימוש בבלונים מסוגים שונים על מנת להעביר מסר שיווקי וליצור אווירה מסוימת.
התייחסות לתאורה בחנות
תאורה היא אחד הדברים שהכי משפיעים על האווירה.
אתם צריכים לבחור תאורה מתאימה לחנות שלכם, שימו לב לתאורה הטבעית בחנות שלכם, ושלבו אותה עם תאורה מלאכותית.
בנוסף, אתם צריכים לשים לב שהתאורה שלכם מבליטה את המוצרים שלכם ומפרגנת להם, והכי חשוב שהלקוחות שלכם יוכלו לראות את המוצרים שלכם בצורה הנעימה והנוחה ביותר.
אנחנו ממליצים מאוד לפנות לאיש מקצוע בנושא שיעזור לבנות לכם את התאורה המתאימה ביותר לחנות.
למוצרים צבעוניים, כמו בגדים או צעצועים, תבחרו בתאורה עם בולטות גבוהה בצבעים,
על מנת שהצבעוניות של המוצרים תבלוט ותעזור ללקוחות שלכם גם לדעת בדיוק מה הצבעים של המוצרים, ועל מנת למנוע כמה שיותר עיוות של הצבעים,
כי בסופו של דבר אם הלקוח שלכם יקנה מוצר שהוא חושב שהוא נראה בצבע מסוים, אבל אחר כך יבין שהוא טעה,
הוא יחזור אליכם וירצה להחליף את המוצר, וגם האמינות של הלקוח בחנות שלכם תרד.