פריוריטי תמיכה – למה אנחנו צריכים את זה?

פריוריטי תמיכה – למה אנחנו צריכים את זה?

חברות שמספקות תמיכת פריוריטי הן חשובות עבור עסקים שבוחרים בפלטפורמה ורוצים להוזיל עלויות ולנהל את הזמן שלהם טוב יותר. להמשך קריאה הקליקו כאן
תוכן עניינים

כשאדם פרטי מחליט להתקין תוכנה מסוימת במחשב הביתי, סביר להניח שדרך הפעולה שלו תהיה, התקנה, למידה של התוכנה ומעת לעת, כאשר הוא יקבל הודעה על שחרור של עדכון אז הוא יבצע אותו. כפי שניתן לראות, מדובר על תהליך מאוד פשוט שלא דורש יותר מדי מאמץ, זמן והשקעה.

לעומת זאת, כאשר בית עסק מחליט להתקין תוכנה במחשבים של המנהלים והעובדים ולהשתמש בה, הרי שזה ידרוש ממנו הרבה יותר מאמץ והשקעה, בכל שלב ושלב.

לכן התהליך חייב להתבצע בעזרת גורם מקצועי שמתמחה בכך. בשלב ההתקנה, ההטמעה, למידה וכן בשלבים מתקדמים יותר, בין אם זה בכל מה שקשור לתמיכה ובין אם זה בכל מה שקשור לעדכונים ושדרוגים של התוכנה.

דוגמא טובה לכך אפשר לראות במקרה של חברות שמספקות שירותי פריוריטי תמיכה. מדובר באחת התוכנות החשובות והמובילות בישראל לניהול עסקים, חברות וארגונים. מדובר במערכת ERP מתקדמת, המספקת פתרונות יעילים לבתי עסק על פי הצרכים שלהם

מדוע משתלם להשתמש במערכת זו?

לפני שאנחנו נסביר מדוע חשוב לעבוד עם שירות פריוריטי תמיכה ומה המשמעות שלה, צריך להבין תחילה מדוע נכון להשתמש במערכת זו ולמי היא יכולה להתאים.

מדובר במערכת שמאפשרת לנהל את העסק בצורה אופטימאלית, בין היתר בזכות העובדה שמדובר במערכת בינלאומית המתבססת על שפות שונות, מטבעות מותאמים על פי מדינה וכן מספקת תמיכה על פי חוקי מס רלוונטיים. המערכת יכולה לשרת מגוון רחב של בתי עסק וחברות, מכל התחומים. המערכת גם עובדת בהתאם לצרכים ולתנאים של בית העסק, כפי שהוא מגדיר אותם.

למה חשוב לעבוד עם שירות תמיכה?

התקנה והטמעה של מערכת פריוריטי דרך גורם מקצועי ומוסמך, מאפשר לבית העסק לאפיין בצורה נכונה את הצרכים שלו, ובאופן מותאם לבצע את ההתקנה, כך שיוכל לנהל תהליכי עבודה סדירים. בית העסק יכול לבחור את המודול הרלוונטי עבורו.

כאשר בית עסק עובד עם חברות שמתמחות בהתקנה והטמעה של פריורטי תמיכה בכל ההיבטים, הרי שהוא גם נהנה מאפשרות להתקין את המערכת בצורה חוקית, ליהנות מהטמעה מסודרת, כולל הדרכה של העובדים, הסבת נתונים ממערכות אחרות, אפיון של פרויקטים וצרכים, ועוד.

מעבר לכך, יש עוד שתי נקודות משמעותיות מאוד בתהליך. הראשונה, בכל מקרה של בעיה או תקלה, צוות החברה עומד לרשות בית העסק וידאג לטפל בכך בהקדם. השנייה, בית העסק יכול לעמוד בקשר עם צוות הפיתוח של החברה ולבקש ממנו לבצע התאמות שונות של התוכנה לצרכים שלו. כלומר, להוסיף פרטים ופונקציות שלא קיימות בתוכנה הבסיסית.

בצורה כזו, בית העסק יכול לקבל הרבה יותר כלים ואמצעים לבצע את עבודתו לאורך זמן. זה נכון בכל אספקט שהתוכנה קשורה אליו. כך תהליך העבודה נהיה הרבה יותר יעיל ומהיר.

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
כתבות אחרונות באתר
כל מה שצריך לדעת על כרטיסי אשראי
כל מה שצריך לדעת על כרטיסי אשראי

כיום, תשלום באמצעות כרטיסי אשראי הוא פעולה שגרתית כמעט כמו צחצוח שיניים, ולמעשה אנחנו אפילו לא חייבים לקחת אותם איתנו בשביל זה.

מוצרי ים המלח
המודל העסקי מאחורי ים המלח

ים המלח הוא אחד מפלאי העולם, אין ספק בכך, ובתור ישראלים אנחנו צריכים להיות מאוד גאים בזה שהמקום הכי נמוך בעולם נמצא אצלנו.

כתבות נוספות שאולי תאהבו
כל מה שצריך לדעת על כרטיסי אשראי
כל מה שצריך לדעת על כרטיסי אשראי

כיום, תשלום באמצעות כרטיסי אשראי הוא פעולה שגרתית כמעט כמו צחצוח שיניים, ולמעשה אנחנו אפילו לא חייבים לקחת אותם איתנו בשביל זה.

מוצרי ים המלח
המודל העסקי מאחורי ים המלח

ים המלח הוא אחד מפלאי העולם, אין ספק בכך, ובתור ישראלים אנחנו צריכים להיות מאוד גאים בזה שהמקום הכי נמוך בעולם נמצא אצלנו.